Izdavanje Potvrda o stanju računa u Amruševoj 6
U slučajevima kada klijent - vlasnik računa - ne posjeduje dokumente o depozitu na čiji povrat ostvaruje pravo - Ugovor o depozitu ili štednu knjižicu - odnosno za klijente s otvorenom štednjom, Centar banka izdaje Potvrde o stanju računa u svrhu isplate obeštećenja.
Klijenti mogu preuzeti Potvrdu o stanju računa u upravnoj zgradi Centar banke u Zagrebu, Amruševa 6.
Uredovno vrijeme za izdavanje potvrda je radnim danom od 8:30 do 15:30 sati. Vikendom se potvrde ne izdaju.
Za sve ostale upite ili usluge obratite se na brojeve telefona 01 4803 404, 01 4803 409 ili 01 4803 412 svakim radnim danom od 8:15 do 16:00 sati.
Klijenti koji nisu u mogućnosti osobno doći u poslovnicu Zagreb, a trebaju Potvrdu o stanju računa, mogu poslati Zathjev za izdavanje potvrde na e-mail posdrask@centarbanka.hr ili na broj faxa 01 4825 740. U tom slučaju, Potvrda se ne šalje klijentu, već isključivo djelatniku banke koja vrši isplatu (Croatia banka ili Hrvatska poštanska banka). U Zahtjevu je stoga obavezno navesti e-mail adresu službenika isplatne banke na kojega će se poslati Potvrda o stanju računa, odnosno broj faxa poslovnice isplatne banke s naznačenim imenom i prezimenom službenika isplate.
Svi klijenti koji ostvaruju prava isplate osiguranih iznosa depozita putem Državne agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka više informacija o procesu isplate - koji je započeo od četvrtka 19. rujna 2013. - mogu pronaći ovdje.
Klijenti mogu preuzeti Potvrdu o stanju računa u upravnoj zgradi Centar banke u Zagrebu, Amruševa 6.
Za sve ostale upite ili usluge obratite se na brojeve telefona 01 4803 404, 01 4803 409 ili 01 4803 412 svakim radnim danom od 8:15 do 16:00 sati.
Klijenti koji nisu u mogućnosti osobno doći u poslovnicu Zagreb, a trebaju Potvrdu o stanju računa, mogu poslati Zathjev za izdavanje potvrde na e-mail posdrask@centarbanka.hr ili na broj faxa 01 4825 740. U tom slučaju, Potvrda se ne šalje klijentu, već isključivo djelatniku banke koja vrši isplatu (Croatia banka ili Hrvatska poštanska banka). U Zahtjevu je stoga obavezno navesti e-mail adresu službenika isplatne banke na kojega će se poslati Potvrda o stanju računa, odnosno broj faxa poslovnice isplatne banke s naznačenim imenom i prezimenom službenika isplate.
Svi klijenti koji ostvaruju prava isplate osiguranih iznosa depozita putem Državne agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka više informacija o procesu isplate - koji je započeo od četvrtka 19. rujna 2013. - mogu pronaći ovdje.